و سلام به ماه دهم همچنان نزاییدم😂😂😂

۸ پاسخ

مندالکت کچه؟

زعفران غلیظ دم کا بیخو پیاده روی بکا اگر دتوانی پلیکان بالا پایین بکا

من رفتم ماه دهم دوروزه
هیچ علائمی نداری تو؟

😂😂رابط بدون پیشگیری داشت باشی پله بالا پایین برو سزارین میشی اخرش 😁

منم هستم😂✋🏻

🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣دو مانگی دی رایگره دبیته سالک😂😂😂😂😂

وااااااااااااااااای خدا نکشتت خخخخخخخخخخ

سوال های مرتبط

مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی ۱ ماهگی
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد