وارد ده ماهه شدم هنوز نزاییدم 😐😐

۱۲ پاسخ

همچنین

ان شالله میزایی خواهر 🙈

ورزش لگنی کن
مگه‌ورزش نمیکردی یا پیاده روی چیزی؟
من‌ورزش میکردم کیسه ابم‌پاره شد برام‌امپول فشار زدن راحت بود
البتتتتههه‌ دردش شبیه پریودی بود
اوج درد که بچه میخواست بیاد برام بیحسی زدن خداخیرشون بده

منم امشب رفتم ماه دهم
ینی چی میشه

چرا نمیزایی ت فشار خونی هستی دردت احتمالا نگیره با آمپول فشار بزنن شاید ایشلا بسلامتی زایمان کنی زایمان راحت خوبی داشته باشی ب حق این ماه عزیز

بچو.پیاده روی عزبز

😂😂😂یه فوبیا دیگه بم اضافه شد زایمان دیررس😂😂😂

سلام تخم شربتی بخورید و از پله ها بالا پایین بشید تا میتونید پیاده روی کنید

وای چرااا مگه پیاده روی نرفتی

وای😂😂

وای تف توش نمیگذره منکه عمیقا خستم پاره شدم با ی بچه ۱۸ ماهه

منم 🫤

سوال های مرتبط

مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی
مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ✨تابان✨ مامان ✨تابان✨ ۹ ماهگی
مامان زیبا جون مامان زیبا جون ۹ ماهگی
مامان PaNah مامان PaNah ۸ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی