من چرا دردم نمیگیره وارد ده ماه شدم

۵ پاسخ

منتظر درد نباشید. برید بیمارستان برا نوار قلب این چیزا. من سر بچه هام اصلا درد نداشتم. طبق وقت سونو گرافی رفتم. نوار قلب بچه خوب نبود بستری کردن به دنیا اومد. خیلی ها درد ندارن

من آن تی بهم تاریخ زایمان26اردیبهشت داده بوددقیقن صب ساعت7همون روز زایمان کردم

توی بارداری امپول پروژسترون یاپروتولون و شیاف استفاده میکردی؟

دقیقا منم😩😩😩😩😩😩

من چهل هفته و خورده ایه ام ولی هیچ دردی ندارم

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۱ ماهگی
مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی