سلام من ده روز دیگه دارم چرا دردم نمیگیره 😭

۴ پاسخ

هر کار بگی کردم لباس زیر شیر میشستم می‌نشستم اتاق حالت قورباغه جارو میکردم حیاط بزرگ همینجوری جارو میکردم ورزش تا دلت بخواد قرص مغربی گذاشتم امان از یه زره درد آخر نی نی سزارین آمد 😍

منم نگرفت آخر بار به زور سزارین شدم آمد وگرنه حالا حالا جاش خوش بود

منم ۱۰ روز دیگه

پیاده روی کن

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۳ ماهگی
مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان نوکرمولا مامان نوکرمولا ۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان نها مامان نها ۷ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 ۳ ماهگی