۴ پاسخ

من زاییدم 😂😂😂

حتما که نباید درد داشت . من اصلا درد نداشتم خون دیدم رفتم بیمارستان بستری کردن گفتن ۶ سانت بازه . تا ۸ سانت هم درد نداشتم بعدش یه کوچولو درد اومد . تو فقط پیاده روی کن دهانه باز شه درد رو بیخیال

منم مثل تووو:)))

تجربه زایمانم رو بخون

سوال های مرتبط

مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۳ ماهگی