من زاییدم 😂😂😂
حتما که نباید درد داشت . من اصلا درد نداشتم خون دیدم رفتم بیمارستان بستری کردن گفتن ۶ سانت بازه . تا ۸ سانت هم درد نداشتم بعدش یه کوچولو درد اومد . تو فقط پیاده روی کن دهانه باز شه درد رو بیخیال
منم مثل تووو:)))
تجربه زایمانم رو بخون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.