اونوقت دکتر ب من گف داخل ۳۷هفته سزارینت کنم من میترسم ک بچه یه وقت ضعیف نباشه😑
منم همینم هرکار میکنم فایده نداره
پسر اولم مثل دیروز که ۳۸هفته و ۲روز بودم دردام شروع شد تا شب هم دنیا اومد
فک میکردم این یکی پسرم زودتر بیاد ولی جا خوش کرده نمیاد
وقت داری هنوز عجله نکن
من کلی ورزش میکنم دیگه لگنم پوکیده ولی هیچ خبری نیست
بچه تو شکمه اصلا ذره ای پایین نیومده😐🫠
دهانه رحم هم بسته بسته
من چی بگم از ۳۶هفته دارم بکوب ورزش میکنم و هزار تا کار دیگه پس فردا باید با آمپول فشار زایمان کنم🥲
منم همینطور واقعا دیگه خستم😫🎀
چندروزی
با سوزن فشارم فک نکنم درد بگیریم😂😂
خب حتما وقتش نیست
زوری که نمیشه بچه رو به دنیا اورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.