چرا من دردم نمیگیره دهانه رحمم کامل بسته س خسته شدم دیگه🥲

۴ پاسخ

اگه بازنشد طولانی مدت خطرناکه باید بری سزارین کنی بچه اذیت میشه بعضی وقتا دهانه رحم سفته

پیاده روی کن برو زیردوش ابگرم کمرتوماساژ بده

🫠همدردیم

من یک سانت باز بودم بعدشم معاینه تحریکی هم برام انجام داد الان احساس میکنم همون یک سانتم بسته شدم 😑😐💔

سوال های مرتبط

مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۳ ماهگی