اگه بازنشد طولانی مدت خطرناکه باید بری سزارین کنی بچه اذیت میشه بعضی وقتا دهانه رحم سفته
پیاده روی کن برو زیردوش ابگرم کمرتوماساژ بده
🫠همدردیم
من یک سانت باز بودم بعدشم معاینه تحریکی هم برام انجام داد الان احساس میکنم همون یک سانتم بسته شدم 😑😐💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.