۴ پاسخ

وا خب چرا نمیری دکتر برو با آمپول فشار بدنیا بیار بچه رو خطرناکه یه موقع دستشویی میکنه

خب برو بیمارستان منتظری بچه پی پی کنه تو شکمت؟

گلم اگه وارد چهل هفته شدی حتماً برو بستری شو که خدایی نکرده بچه مدفوع نکنه

خوشبختم🫠😂

سوال های مرتبط

مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان تیام👼🏻🫀 مامان تیام👼🏻🫀 ۱ ماهگی