۸ پاسخ

تاصبح زیردوش آب گرم اسکات بزن انشاالله زایمان میکنی.واسه ماهم دعا کن ❤️

خب چرا نمیری معاینه تحریکی انجام بدی اگه بری دردات شروع میشه

منم امروز آخرین روزم است هنوز هیچ دردی ندارم 🥲

هی خداااااا ان شاالله هر کسی گهواره اش زایید ولی خودش نزایید به حق حضرت زهرا و مادرمون ام البنین به زودی بچش رو صحیح و سلامت بغل کنه بلند بگو الهی امین😍🤍

چرا اینجا همه از تایم زایمانشون میگذره یکی نیس بیاد بگه دردم گرف رفتم زایمان کردم 😑

امشب گهواره منم زایید و من نزاییدم😂😂

آخی عزیزم انشالله که دردات شروع بشن بسلامتی بچتو بغل بگیری مارو هم دعا کن😍☺

من انقد نفس تنگی دارم
نشستم‌جلو کولر نفسم‌بیاد

سوال های مرتبط

مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان نها مامان نها ۷ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 ۳ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی