منم دقیقا وضعیتم همینه 23 تاریخ ان تی هستش دکتر میگه تا پایان 41 هفته صبر میکنم یعنی تا 28 اگه زایمان نکردی بستریت میکنم 😐
فردا از صبح برو پیاده روی تا عصر فکر کن رفتی بازارگردی
تاریخ زایمانتون میگذره منتظر درد نباشین خطر ناکه
من سر بچه هام میرفتم بازار پیاده روی ...دیگه خسته کننده نمیشه واست کلی راه میری
اگه فهمیدی به منم بگو
منم سر دخترم همینجور بودم تا 42هفته هم خبری از زایمان و درد نبود با پای خودم رفتم بیمارستان واسه طبیعی که بعد 6ساعت درد کشیدن و آمپول فشار زدن و پاره شدن کیسه آب و پی پی کردن بچه کلا 2سانت باز شدم و مشخص شد لگنم کوچیکه و اصلا نمیتونم طبیعی زایمان کنم بعد سزارینم کردن
برو ی معاینه شو چون ممکنه بچه مدفوع کنه
پیاده روی
چرا اینجوری شدن دوست ندارن بیان
کی من میرسم به چهل هفته 🥺
ان شاالله بزودی بسلامت بدنیا بیاد😍
منم هنوز نزاییدم بچم انگار جاش راحته 😂
تاچهل ودوهفته هم جاداری ولی بهتره خودتوبه دکترت نشون بدی حتی معاینه ت کنه دهانه رحمت چطوره وضع بچه وبقیه موارد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.