۶ پاسخ

دقیقا منم همینم🤦🏻‍♀️واقعا خسته شدم

دقیقا منم هیچ درد ندارم ولی دو روز خیلی سخت ورزش میکنم انقباض دارم ولی درداش مدام نیست . من چون زایمان دومم هست از زایمان اولم حس میکنم راحت تره ولی میبینم خبری نیست فک میکردم زودتر زایمان میکنم ولی دهانه رحمم باز شده دو هفته پیش دو سانت بود الان حس میکنم بیشتر شد فشار رو مقعدم دارم شکمم سفت میشه شل میشه انقباض دارم

بسلامتی عزیزم همه چی به وقتش خوبه نگران نباش توورزشاتو بکن پیاده رویتو برو ازپله بالاپایین برو دوسه روز طول نمیکشه زایمان میکنی ان شاءلله

وااای دختر اینجوریه اکثر کسایی که تا چهل هفته میرن جنسیت نی نی شون دختره

انشاالله گلم زایمانی کنی

منم اینجوریم 😂😂

سوال های مرتبط