۳ پاسخ

والا همینو بگو خواهر منم تازه از پیاده روی اومدم 2/5 ساعت مطلق دیگه دارم پاره میشم ولی دریغ از یک انقباض کوچیک🥲

نگران نباش منم مث تو ام ۳۹ هفته ۵ روز هر روز پیاده روی روزی ۲ ساعت امروز تند تند راه رفتم از بعدظهره زیر دلم تیر میکشه خدا کنه درد زایمان باشه

خب عزیزم وقتش نشده عجله نکن جنین یک روز هم بیشتر بمونه تو شکم مادر باز برای تکاملش مفیده

سوال های مرتبط

مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی