چرا من نمیزام تموم نمیشه

۱۱ پاسخ

وقت دااری کلی ک

من هنو این هفته میخام خونه تکونی شرو کنم😆

وا زوده میخوای آواره بیمارستان بشی؟؟؟

باید دونفری آدم بهش برسه من بعد زایمان تا ی نه ماه میرم خونه مامانم اونا کمکم میکنن بعدش بیام خونم تنهام شوهرم می‌ره ترکیه

منم بزام راحت شم
انوکساپارین کم بود انسولین هم از امشب باید بزنم😭

الان ک‌خیلی زوده ،الان بیاد نارس محسوب میشه

منم هر روز همینو میگفتم ولی الان محتاج یک ساعت خوابم

36 هفته ای ک خیلی زود نیس😅

من ک سزارینم نزاییدم😂🫠

کلافه شدم همجام درد میکنه نمیتونم کاری بکنم گریم میگیره

زوده که

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان Bebek مامان Bebek ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ ماهگی
مامان نورا🎀🩷 مامان نورا🎀🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی
مامان ❤️شاه پسرم❤️ مامان ❤️شاه پسرم❤️ ۳ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۲ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد