فردا 39هفتم تموم میشه چرا نمیزام دیگه😠

۸ پاسخ

وای هم دردیم

منی که ۴۰ هفته و سه روزم چی بگم😐

من چهلم تموم ولی خبری نیس ک نیس

منم درد پریودیم میگیره سریع میرم زیر دوش آب گرم وقتی بیرون میام اصن خبری نیس انگار🥺از پیاده روی پاهام تاول زده نمیتونم دیگه راه برم دیگه خسته شدم واقن

منم نزاییدم 😭😭😭ازدیشب دست راستم مورمور میشه دردمیکنع 😭 سنگین شدم خسته شدم دلم میخواد گریه کنم دیگه

منم طبیعیم یک هفته اس درد دارم ولی آقا جاخوش کرده نمیاد

طبیعیی

خدا رو چه دیدی شاید شب زاییدی.

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان Bebek مامان Bebek ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ ماهگی
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی