چرا نمیزام؟ 😐

۱۶ پاسخ

چند سانت شدی عزیزم؟

منم دخترم صبوره نمیاد😍

دختراچون جاشون راحته دیرمیان ولی پسراعجله دارن برای اومدن ب بیرون 😂

عزیزم ورزش و اینا داری؟

من چی بگممم😕🤦🏻‍♀️انگار همه اینطور شدن هرکیو میبنم‌همین مشکلو داره

پسرمنم نمیاد الان میگه بیرون جنگه همین جای گرم و نرمم بمونم

یکروزی میرسه میگی توروخدا برو برگرد سرجات😐😂
به منم اطرافیان این حرف رو میزدن من میگفتم نبابا امکان نداره اینجوری بگم.😑🤣

هعیی🥲منمم

تو اینجوری میگی من چی بگم 😑 ی سانتم باز نیستم فردام ۴۰ تموم میکنم 🫤

میزایی میزایی 🤣🤣

وای من فک کردم زایمان کردین ترسیدین خدایی نکرده رفتین برای زایمان خبری نبود ازتون

کجا بهتر از شکم مامی اخه😍داره بهش خوش میگذره اونجا😁

منمممم
از دیشب درد دارم ولی انقباض ندارم😭

وقتش بشه میزایی

جاش خوبه داره بهش خوش میگذره 😁😂

جنگ شده بچه ترسیده نمیاد بیرون

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان Bebek مامان Bebek ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ ماهگی
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان ❤️شاه پسرم❤️ مامان ❤️شاه پسرم❤️ ۳ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۲ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد