نظرتون راجب بیمارستان آرش تهران چیه ؟

۴ پاسخ

من طبیعی آرش بودم نرو بنظرم اصلا رسیدگی ندارن🥲💔

تامیبن اجتماعی سزارین قطعا طبیعی هم با بیمه رایگانه میرم زبر نظر دکتررصالحی

من میرم آیت الله کاشانی با بیمه پول نمیگیرن میگن عالیه

من میخوام گلستان زایمان کنم

سوال های مرتبط