نظرتون راجب بیمارستان صارم چیه؟؟؟ کدوم دکترش خیلی خوبه؟؟

۵ پاسخ

من دکترم علیجانی هست تو بیمارستان صارم
خیلی خوش برخورد و مهربون هست من راضیم .
فقط به شدت بیمارستان شلوغ و معطلی زیاد داره

دکتر فرزانه نیک نفس دکتر منه
خیییییلی خوش برخورده و کارش واقعا خوبه من خیلی راضی ام تا الان
بیمارستانم اطرافیانم رفتن قبلا خیلی خیلی از رسیدگی و بیمارستان راضی بودن

دکتر میرفندرسکی و‌ نیک‌نفس رو‌میگن خوبه
ولی بعد هفته ۱۲ قبول نمیکنن

ميگن ميرفندرسكي

فقط پول میگیرن پولکین

سوال های مرتبط