من دکترم علیجانی هست تو بیمارستان صارم
خیلی خوش برخورد و مهربون هست من راضیم .
فقط به شدت بیمارستان شلوغ و معطلی زیاد داره
دکتر فرزانه نیک نفس دکتر منه
خیییییلی خوش برخورده و کارش واقعا خوبه من خیلی راضی ام تا الان
بیمارستانم اطرافیانم رفتن قبلا خیلی خیلی از رسیدگی و بیمارستان راضی بودن
دکتر میرفندرسکی و نیکنفس رومیگن خوبه
ولی بعد هفته ۱۲ قبول نمیکنن
ميگن ميرفندرسكي
فقط پول میگیرن پولکین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.