۴ پاسخ

سکسکه بخاطر سردی معده و رفلاکس
ربطی به سیر و گرسنگی نداره

سکسکه بعد از شیرخوردن ممکنه بخاطر آروغ نگرفتن باشه

اره سیره
یعنی دوباره میخواد بخوابه😁

😐🥲وای منم نمی‌دونم از ساعت ۴کلا بیداره می‌خوام سرمو به دیوار بزنم

سوال های مرتبط

مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی