سلام دود عنبر نسا برای سرفه وسرماخوردگی خوبه

۶ پاسخ

اگر میخوای ریه هات رو نابود کنی آره خوبه عزیزم برای سرفه اصلا نباید این چیزها استفاده بشه

نه اصلا سمه سم

واااای نهههه

برای سرماخوردگی یدونه عناب بسوزون و دودش و نفس بکش میگن خوبه

نه عزیزم

برای عقونت خوبه ولی برای سرفه مضره اگر‌بخوای دود کنی باید دهن بسته باشه نره تو‌گلو

سوال های مرتبط

مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری