دیونه دیشب خودتو مبگفنی هشت هفته مونده؟! برو یجا دیگه سونو بده
آخ قلبمممم بمیرم برات 😭 فدای سرت ابجی انشالله به همین زودی جاش سبز بشه برات دورت بگردم 💚
یه سونو جایی دیگه هم حتمااا برو
اتوسا ابجی چیشده 🥺🥺🥺🥺🥺🥺
میتونی شب بری یجا دیگه سونو بدی
الهی بمیرم برات
وای منم پارسال این موقع ها همچین اتفاقی برام افتاد
دو جا سونو رفتم جفتشونم گفتن ایست قلبی💔
ببین دوتا سونو رفته باشی هردو یه نظر داده باشن یعنی دیگه تموم شده نمخام ناراحتت کنم باید قبول کنیم منم مثل خودت شدم انقد گریه کردم بچم ۷هفته قلب داشت همه چی منظم موندم ۱۲هفته رفتم گفتن رشد نکرده تو ۸هفنه و ۴روز مونده دو جا سونو رفتم وقتی ضربان قلب دیده نشه یعنی جنین مرده همین خیلی سخته 😭😭😭😭💔
متاسفانه بله رشد جنین تو ۸ هفته متوقف شده و فاقد ضربان هستش 🥺💔❤️🩹
منم سقط ایست قلبی داشتم تو 12هفته تو 7هفته قلب داشت بعدش نداشت
ایست قلبی جدیدا زیاد شده
نمیدونم بخاطر چیه
شیاف یا امپول پروژسترون داشتی؟
اگ اره بخاطر اون لکه بینی نداشتی
اینم سونو منه نگاه کن
عزیزم دکتر درست گفته اندازش به ۸ هفته میخوره ولی الان تقریبا باید ۵۰ میل به بالا باشه..الکی نمیخوام بهت امیدواری بدم..منم یدونه سقط داشتم..خیلی سخته درکت میکنم😭😭ولی تو سنی نداری خیلی زود دوباره مامان میشی
حتما برو یه جا دیگه هم سونو بده
فاقد قلب؟؟؟؟
سلام زود نرفتی برا ان تی؟
تو سونو 7 هفته قلب داشته
چرا اینجا زده فاقد قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.