اینم سونو،۱۵هفته
خوبه

تصویر
۱۰ پاسخ

ن گفت یه با برای جنسیت میرن اما بعضی ها ۱۲هفته میرن برای اون احتمالی مگن چیه تازه خودم دیدم راستی تو حامله ی

ولا چی بگم اره ۱۸هفته میدن اما ماله منو ۱۵هفته دادن آخه من غربالگری نرفتم یعنی من اون روز رفتم گفتم دیگه وقت تموم شده راستی شما ها میریم آزمایش یا سونو آزاد حساب میشه این سونو ها یا آزمایش ها

نوشته عزیزم
M

رفتم پسر بود منو شوهرم شرت بستیم که بعد رفتیم سونو آخه من میگفتم دختر ولی اما شوهرم میگفت پسره ما امتحان کردیم تو خونه من اصلا باور نمیکردم که پسره

جنسیتو نوشته M

این همین انومالی دیگه پسر

چرا جنسیت ننوشته

عزیزم جنسیت حدسی هم نگفتن چون باید الان مشخص باشه حتی با سونوی معمولی

چرا ۱۵هفته سونو دادی

خدارشکر خوبه جنسیت معلوم نشد ؟ کی میری انومالی

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🤱 مامان پسرم 🤱 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
اتوسا اتوسا قصد بارداری
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جانان 🎀 مامان جانان 🎀 ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی🌱 مامان نینی🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری