اینم نتیجه سونو چطوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

با ویارایی ک داشتم همه میگفتن پسر داری حالت تهوع نداشتم اصلا فقط شبا یکم دهنم تلخ میشد ولی خب گفت دختره اگر باز تا سونو بعدی تغییر نکنه😂

من سر دختراولم میرفتم خودشون بودن خیلی خوب بودن الان دیگ انجام نمیدن

دخترا کلا ارومن

اره عزیزم خودشه😍
بچه چندمته؟

به به خیلی هم عالی جنسیتشم ک دخمله 😍 برای منم دعا کن ی دخمل سالم و ناز خدا بهم بده

امروز برای سونو رفته بودم همش میخوابید اینقد دکتر فشار میداد یا میزد به شکمم ک یکم خودشو تکون میداد تنبل خانم 😂

فک میکنم از 20 یا21 هفته حس میکنیم

نگران نباش عزیزم انشالله ک سالم و سلامت باشه

میگم یعنی همه چیزش خوبه.قلبش میزنه و از فکرای دیگه
چون تکون هاشم زیاد حس نمیکنم

منم چند روز دیگه باید برم خیلی نگرانم

عالیه به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان آقا باراد مامان آقا باراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور ✨🧸 مامان نور ✨🧸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق🫀 مامان فندوق🫀 هفته سی‌ام بارداری