خانما اینم سونو آنومالی منه چطوره

تصویر
۵ پاسخ

زود رفتی چرا ۱۸ هفته نزاشتی بشی

ای جونم ناز دختر مبارکت باشه طبیعیه همچیت

ای خدا جونم همه چی این دخمل خانوم طبیعی است خدابرات نگهش داره به سلامتی بگیری بغلت گلم

اینم دومی هست

تصویر

نینی تون دختره😍

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی