این سونوی انومالی منه بنظرتون چطوره؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

تاریخ زایمانت با من یکیه

هزینه سونوآنومالی چقدرشدعزیزم

خوبه عزیزم،کی رفتی

سلام 9هفته هستم کف پام خیلی داق است

خوبه عزیزم

همه چی خوبه خداروشکر

سلام همه چی خوبه خداروشکر

تازه رفتی سونو یا برای چندروز قبله

خوبه

سوال های مرتبط

مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکا مامان نیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد