جواب سونوی آنومالی من چطوره به نظرتون

تصویر
۵ پاسخ

مبارک باشه نی نی ام که دختره ماشالله بهش انشالله خوش قدم باشه براتون

حالت تهوع هم داشتین؟

خداروشکر مشکلی نداری عزیزم بچت هم دختره میارکه😍

خوبه مشکلی نداره

اینم عکس سونو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجوکوچولو مامان جوجوکوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی👶🤍 مامان فسقلی👶🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یزدان👼🩵 مامان یزدان👼🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا جانم 🧸 مامان ایلیا جانم 🧸 ۷ ماهگی