این از سونو انومالی به نظرتون چطوره ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

برای انومالی زود رفتی :/

بهترین زمان آنومالی ۱۸ هفته و ۳ روز هستش خیلی زود رفتی

عزیزم از ان تی استراحت کردی یانه به خاطرسرویکس

چرا انقد زود رفتی باید ۱۸ هفته میرفتی اونموقع بهتر برسی میشد

میشه علاعم هاتو بگی ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان سه تا نور چشم مامان سه تا نور چشم ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان من و دخترم 💕 مامان من و دخترم 💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری