اصلا استرس نداشته باش
همه ب علم پزشک برمیگرده
من با عدد ان تی ۱/۱ و نتایج آزمایش عالی
دکتر بیسوادم گفت بچه مشکل داره
پیش ۳ تا دکتر دیگه رفتم همه گفتن سالمه نگران نباش
اما من پافشاری ک سلفری بدمخیالم راحت بسه
انشاالله چیزی نیست ازمایشم بدید جوابش بیاد
استرس نکش اصلا توکلت ب خدا باشه
عدد ان تی نسبتا بالاس
آزمایشتون هم بیاد بهتر میشه نتیجه گرفت
احتمالا بهتون بگن برید سلفری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.