این سونو ان‌تی من چطوره به نظرتون

تصویر
۳ پاسخ

اصلا استرس نداشته باش
همه ب علم پزشک برمیگرده
من با عدد ان تی ۱/۱ و نتایج آزمایش عالی
دکتر بیسوادم گفت بچه مشکل داره
پیش ۳ تا دکتر دیگه رفتم همه گفتن سالمه نگران نباش
اما من پافشاری ک سلفری بدم‌خیالم راحت بسه

انشاالله چیزی نیست ازمایشم بدید جوابش بیاد
استرس نکش اصلا توکلت ب خدا باشه

عدد ان تی نسبتا بالاس
آزمایشتون هم بیاد بهتر میشه نتیجه گرفت
احتمالا بهتون بگن برید سلفری

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان زندگی🩵 مامان زندگی🩵 ۶ ماهگی
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی👶🤍 مامان فسقلی👶🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علیرام مامان علیرام ۷ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو👶 مامان کوچولو👶 هفته هفدهم بارداری
مامان اسم ندارد مامان اسم ندارد هفته بیست‌وهشتم بارداری