دوستان جواب سنوگرافی انومالی من چطوره؟

تصویر
۱۷ پاسخ

سلام خوبین.من هفته پانزدهم هستم بعضی وقتا سمت چپ شکم تیر می‌کشه بنظرتون طبیعیه؟

لب شکری رو دکتر واسم نزده بود
منم یادم رفت بپرسم🤦‍♀️🥲

انومالی واژیناله؟

عزیزم شدن دو تا داداش گل 😍

الان دیدم صفحه اول زده male بچت پسره خدا حفظش کنه عزیزم انتی هم گفته بود پسر؟؟

خوبه خداروشکر

عزیزم جنسیت رو دقیق گفت پسر ؟ بسلامتی انشالله

سلام عزیزم به سلامتی رفتی انومالی. جنسیت هم پسر شد طبق گفته ان تی؟الهی شکر عزیزم خوشبحالتون من سه هفته دیگه مونده تا بذم انومالی دل تو دلم نیس. خداروشکر همه چی خوبه انگار مراقب خودت و نی نی باش

همه چی عالیه گلم مبارکت باشه انشالله بسلامتی بغلش بگیری عزیزم جنسیت رو نزده ؟؟؟

همه چی خوبه

همه چیز خوبه خدا رو شکر

سلام خانما کسی میتونی جواب این آزمایش بگه هرچه نگاه کردم سر در نیوردم

تصویر

جنسیت چیه ؟

سلام عزیزم نرماله خداروشکر وزن خوبه

خب فارسیه دیگه همرو نوشته نرماال

همه چی عالیه عزیزم

اینم صفحه دوم🫠

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ایلیا جانم 🧸 مامان ایلیا جانم 🧸 ۷ ماهگی
مامان ِ جوجو مامان ِ جوجو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماما مامان ماما ۸ ماهگی
مامان Karen🤍🤰🏻 مامان Karen🤍🤰🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی