خانما سونو آنومالی من چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

یعنی منم 17 هفته وسه روز برم اوکیه

اوکیه مبارکه دختر دار شدنت💗🌸

خوبه خداروشکر
انومالی منم اینجوری بود خوبه

خوبه عزیزم خداروشکر
دکتر باستانی چطور بود راضی بودی ؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سه تا نور چشم مامان سه تا نور چشم ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا جانم 🧸 مامان ایلیا جانم 🧸 ۷ ماهگی