خانما سونو آنومالی میشه ببینین چطوره ممنونم

تصویر
۳ پاسخ

وزن 232 گرم و همه چیزشم خوبه

سرویکس چنده؟

وزن بچه زده تو سونو؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙💙🧿👶 مامان پسرم💙💙🧿👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری