خانما میشه بگین سونو انومالیم چطوره ۲ برگه هست ممنونم

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی میگم این سونوتو به دکترت نشون دادی ؟در مورد کیست بهتون چی گفت چون نی نی منم داره

عزیزم یه سوال دارم ازت شما گفتی باردار بودی بی بی چک‌مارک ویتاسین زدی براتون مثبت نشده درسته؟

۳۹سرویکس
۱۸ هفته ۶.
وزن بچه ۲۶۱
پسره مبارکه گلم
عمع چیت نرمال

ببین وضعیت ظاهری جنین نرماله و طبیعیه👍..بقیشم نمیدونم بقیه چی میگن فعلا استرس نده به خودت..بزا دکترت ببینه 🥰

که دکتر من گفت اصلا اسمش کیست نیس یسری حبابه که محض اطمینان میزنن که تو هفته های بالاتر بریم چک کنیم من دیروز رفتم رفع شده بود اصلا اصلا نگران کننده نیس بهش حتی فکرم نکن.

همه چیت خوبه کیست پلکسوس داره بچه که تو هفته های بالاتر رفع میشه من رفتم داشت بچم برا آنومالی تو هفته ۲۴ دکتر گفت برو رفع شده منم دیروز رفته بودم سونو رفع شده بود اصلا نگران نباش

دیگ باقی چیزا هم نرماله خداروشکر سرویکستم ک عالیه

همش نرماله خدارو شکر

همه چیز نرمال خداروشکر فقط کیست کروئید داره که اونم رفع میشه اصلا خطرناک نیست عزیزم

دوتا کیست کوروئیدی داره که تا 24الی28هفته از بین میره نگران نباش

همه چی نرماله عزیزم وزن نینی هم زده ۲۶۱ گرم

نوشته خوبه نورماله

اینم اون یکی برگه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان alma.♥️....💙 مامان alma.♥️....💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته بیستم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وچهارم بارداری