خانوما سونو انومالیم چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

به دکتر نشون دادی؟ منم جفتم همینه میخوام ببینم چی گفتن بهت

واسه چی شما بالای ۱۷ هفته هستی تاریخ زایمان تون ۱۲ /۷ هستش من تازه ۱۶ هفته شدم تاریخ زایمانم ۱۶ /۷ شما که خیلی از من جلوتر هستید تو هفته ها

طول سرویکست خوبه جفتت لولایینگ یعنی پایین استراحت کن

همه چیت خوبه فقط جفتت پایینه ک استراحت کن،خم وراست نشو،رابطه نداشته باش،راه نرو زیاد سرپانمون تا بره بالا

سوال های مرتبط

مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان alma.Radvin♥️💙 مامان alma.Radvin♥️💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری