سلام آبجیا
سونو انومالیم چطوره؟
وزنش چطوره؟
و بقیش؟

تصویر
۱۰ پاسخ

مگه اینجا دکتر و متخصص هس؟😐

عزیزم عکس از بین پاهاش نداری؟
منم بهم گفته که ۶بهمن زایمان می کنی

مامان آیدا حالت تهوع هم داشتی؟؟خابت بیشترنشده

عزیزم ایشالا پا قدمش خوب باشه 🤩اره همه چی هم نرمال و طبیعی هست داخل سونو

والا سونو آنومالی خیلییییی تخصصیه اصلا سر در نمیاریم

من ۱۸ هفته دو روز ۲۳۸ گرم بود
خوبه وزن نی نی ت

وزنش ۲۱۸گرمه خوبه منم هفته پیش همین جوری رفتم ببینم بچم درچه حاله گفت پسره وزنشم ۱۷۰گرم بود😐

تاریخ زایمان منو زده ۵ از شما ۶ یه روز فرقمونه😍😍

سونو انومالی یه ازمایش هم داره اونم انجام دادی؟

صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان alma.♥️....💙 مامان alma.♥️....💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته بیستم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته هجدهم بارداری
مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهشتم بارداری