خانما سونو انومالیم چطوره؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم همه چی عالیه
اکوی قلبم انجام بده
بسلامتی این مرحله رو پشت سر
گذاشتی

برو مرحله بعد😆😋😋

سلام غربال گری ۱۸ هفته فقط سونو داره یه آزمایشم داره؟

همه چیزش خوبه عزیزم

خوبه طول سرویکستم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان alma.Radvin♥️💙 مامان alma.Radvin♥️💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان پسرم💙💙🧿👶 مامان پسرم💙💙🧿👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخود🤱👼🏻 مامان نخود🤱👼🏻 ۷ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری