سونو انومالیم چطوره

تصویر
۲ پاسخ

یک آنومالی دیگه هم پیشنهاد دادن دو هفته دیگه انجام بشه

نمیدونم درست متوجه شدم یا نه اما یک کیست تو سر و یک کیست یا نقطه تو قلب داره
پیشنهاد دادن که سلفری انجام بشه
بازم من انگلیسیم دست و پا شکسته هست.
پیش پزشکت برو...
اگر توده یا کیست باشه جذب میشه
دوستمم بچش داشت
قبل تولدش جذب شده بود. دختر خواهرشوهرمم قلبش حفره داشت اونم خوب شده بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان alma.Radvin♥️💙 مامان alma.Radvin♥️💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙💙🧿👶 مامان پسرم💙💙🧿👶 روزهای ابتدایی تولد