سونو انومالیم چطوره

تصویر
۴ پاسخ

خوبه همه چی خودش هم گفته که
انشالله بسلامتی
بعد از این باید بری اکو قلب جنین

مبارکه همه چی خوبه

همه چی خوبه
به سلامتی بغل بگیریییش

قبل این سونو رفته بودی؟ جنسیت احتمال داده بودن؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان alma.Radvin♥️💙 مامان alma.Radvin♥️💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙💙🧿👶 مامان پسرم💙💙🧿👶 روزهای ابتدایی تولد