اینم صفحه دوم انومالی . نتیجه خوبه بچه ها ؟؟؟ 😢

تصویر
۳ پاسخ

سلام این سونو رو الیگودرز گرفتین،؟؟

بعد از آنومالی باید آزمایش خون هم بدیم؟ عین غربالگری اوله که بعد NT آزمایش خون دادیم؟

بله همه چی نرماله

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچک مامان نی نی کوچک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جان جانان
و تو دلی مامان جان جانان و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان ۴ ماهگی
مامان سورنا و سامیار مامان سورنا و سامیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خواست خدا مامان خواست خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان امیر وآنیساو💝 مامان امیر وآنیساو💝 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💕نورا و نلین💕 مامان 💕نورا و نلین💕 ۱ ماهگی
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهین👼🏻💙 مامان شاهین👼🏻💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری