همه خانومای باردار باید امپول ریه بزنن؟

۶ پاسخ

ن من از دکترم پرسیدم گف قبلا بود دکترا تند تند مینوشتن الان واجب باشه میزنن منم دوس داشتم بزنم قبول نکرد.

سلام نه عزیز بستگی ب شرایط داره

من نزدم

نه
برای اونایی که بارداری های پرخطر و زایمان زودرس دارن میزنند

بله حتما باید بزنین من ۴ شنبه زایمانمه کفت سه شنبه حتما بزن

خیر فقط کسانی که احتمال زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی