سلام مامانایی ک انتی رفتید جنسیت و گف بهتون؟

۸ پاسخ

معمولا ان تی درصد میدن ولی بالای ۶۰ یا ۷۰ درصد همیشه درسته

بله درستم بود

برا من صد در صد گفت. داخل برگه سونو هم نوشتن جنسیتش رو

من پرسیدم ولی نگفت.گفت درصد خطا زیاده

به من گفتن دختر پسر شد

آره 80 درصدگفت

به من گفت ۶۰ درصد پسره ، درست بود

به من گفت

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وششم بارداری