۱۰ پاسخ

سلام عزیزم
بخیه باز شده بود یا افتاد؟
برا منم اینجوری شده
لطفاااا جواب بده

طبیعی بودی؟

برا من بخیه هام فقط گره هاش رو چندتا دیدم افتادن و نخ نبودن ولی هنوز بخیه دارم

افتادنع بخیه زایمان طبیعی بصورتع گره هس
نمیدونم این چرااینجوریع

افتاده

باز نشد احتمالا افتاده

افتاده

اینجوری ک معلوم نمیشه

خشک شده افتاده

افتاده احتمالا

سوال های مرتبط