کیا دوتا پسر دارن هیلی سخته؟

۸ پاسخ

عزیزم به دختر و پسر نیست، وقت میبینی پسر دومت آروم تر از اولی میشه...من الان پسرم از دخترم آروم تره🥴 خودِ من از داداشم شیطون تر بودم😅

پس الکی جلو جلو غصه همچین چیزی رو نخور

خواهرم ۳ تا پسر داره

من دوتا پسر دارم از دستشون کلافه شدم . سومی هم تو راهه و پسره 🤣

آدمیزاد از پس همه چی برمیاد
نگران نباش. اگه سخت هم باشه میتونی چون خودتم قوی تر میشی

بنظرمن هم جنس بودن چالش های کمتری داره طبق چیزایی که دیدم

من سومی هم توراههههه...نگم از دوتا پسر ...دهن مادرو سرویس میکنن ...

من🥲🥲🥲

چرت سخت باشه که؟

سوال های مرتبط

مامان رایان 😍و رادمهر مامان رایان 😍و رادمهر ۳ ماهگی
مامان رایان 😍و رادمهر مامان رایان 😍و رادمهر ۳ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۳ ماهگی
مامان بنیامین و حسین مامان بنیامین و حسین هفته سی‌وهشتم بارداری