سلام شما لگن درد توی ماه سوم بارداری نداشتین ؟

۴ پاسخ

سه ماه اول چرا

وای چرا استخوان لگنم تیر میکشید به هر طرف میخوابیدم درد داشتم

من وقتی ب پهلو ها میخابم احساس کشیدگی حس میکنم ک بالشت لای دام می‌زارم عالیه
از بالش هم استفاده کن بزار لای پات هم کمرت هم لگن خوب میشه تا حدی

سلام نه نداشتم
اگه شما داری اگه خیلی شدید نیست نگرانش نباش چون لگن داره جا باز می‌کنه
اگه شدید و مداومِ به دکترت اطلاع بده♥️

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان دردونه🫀 مامان دردونه🫀 هفته هفدهم بارداری