۶ پاسخ

ممنون از همتون لطف کردید

هم قند ناشتا هم بعدش عالیه

نداری

ن دیابت نداری

مطمعنی ؟

ن خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی