خانوناامدم سنوی داپلربرام دعاکنید🥲

۴ پاسخ

والا میگن اشعه داره ک نمیدونم دیگه بخدا

مشکل فشار خون داشتی؟

چرا برات داپلر نوشته ؟
داپلر خیلی اشعه داره اخه

سونو دالپر چیع؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی