میشه سنوی منو ببینید؟🥲

تصویر
۴ پاسخ

2200برا هفته شما کم نیست؟
من امروز سونو بودم 35هفته و دوروز 2450دکتر سونو گفت کمه صدکش اومد پایین

خوبه استراحت کن و بیشتر پروتیین بخور این هفته ها اوج وزنگیری جنینه

همه چی خوبه ها فقط مایعات و اب زیاد بخور ک اب دورش کمتر از این نشه

همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💕هستی💕 مامان 💕هستی💕 ۹ ماهگی
مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان رادین و رایان مامان رادین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرهام🧿💙💙 مامان پسرهام🧿💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری