خانما کسی تو بارداری قرص ASa۸۰ خورده؟

۵ پاسخ

اره برا خون رسانی بهتر به جنین
من روزی دوتا میخوردم
چیز خاصی نیست
برا رقیق شدن خونه

من شبی ۲تا میخوردم

بله من روزی یکی میخوردم

همون آسپرین منظورته؟
من می‌خوردم روزی دوتا

من میخوردم دکترم تجویز کرده بود.

سوال های مرتبط

مامان مامان شاه پسرا مامان مامان شاه پسرا ۲ سالگی
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم ۱۷ ماهگی
مامان آنا و دیانا😍 مامان آنا و دیانا😍 ۱ سالگی