این مولتی ویتامین خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

مولتی رو مگه نباید از شش ماهگی داد

من طبق دستور دکترش میدم و خیلی هم عالی هستش

ویوا کید عالیه فک کنم من از اول ویوا کید میدادم

دکتر برا نیارا پدیا بست نسخه کرده
ولی فک نمیکنم تعریفی داشته باشه

من ی چیز دیگ میدم از اینم بالا تره خیلی عالیه

منم دنبال ی مولتی ویتامین خوبم
الان ویواکیدز میدم
دخترم میخوره ها ولی اونقدری دوسش نداره

عالیه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان تیارا🎀 مامان تیارا🎀 ۹ ماهگی