خانما این مولتی ویتامین و آهن خوبه ؟

تصویر
۴ پاسخ

آهن سیدرال خیلی خوبه

۲۵ قطره چند قطره چکون میدین؟

مولتی خوبه ولی آهنت هم ویتامین آ ، و زینک ، و د۳ داره ویتامن ا و د۳ تو مولتی هم هست فک میکنم زیاد میشه نمیدونم من نمیدم ویتامین اضافه

جفتشو من میدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان بیبیلی مامان بیبیلی ۱۷ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان السا مامان السا ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان حسام👑🧿 مامان حسام👑🧿 ۱۰ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی