۲ پاسخ

طبیعی گلم
کلا مامانای باردار نسبت به خانمایی که باردار نیستن ترشح 4 برابر بیشتر دارن

من گاهی دارم
اگه خارش نداری و بدبو نیست فک نکنم نیاز به دکتر رفتن باشه

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی
مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 روزهای ابتدایی تولد