بتام خوبه؟۷ روز تاخیر دارم

تصویر
۱۳ پاسخ

هرچی بتا بالاتر باشه ینی چی؟
من با ۷روز تاخیر شدم ۲۰۰۰

عاالیه عزیزو

بالاست احتمالا دوقلوئه یا دیر آزمایش دادی

عزیزم مبارکه. احتمالا لقاحت زود بوده و بااین بتا جنین دیده میشه.

مبارکت باشه

خدایا 🥹 چقدر خوشحالم برات مبارک باشه

مبارکت باشه برامنم دعا کن فردا میخام بتا بدم

تودیگه به ایناش ک نباید فکر کنی باید به این فکر کنی ک نی نیت سالمه خدا برات خواسته
شاید خیلی زود گرفته و تو چون الان عقب انداختی فهمیدی و به نظرم بااین عدد بتا حتما الان ساک دیده میشه یه دکتر برو حتما

خوبه گلم،مبارکت باشه🤍🫧

😍😍 به به مبارکت باشه خانومی انشالله فندق کوچولو رو صحیح و سالم بغل بگیری🥹🥹 برای منم دعا کن عزیزم🎀🙏🏻

عالیه مبارکهههه

عالی

عالیه..مبارکه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان تیام کوچولو💙 مامان تیام کوچولو💙 ۷ ماهگی
مامان عروسک💗و پسری❤️ مامان عروسک💗و پسری❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان لبو کوچولو😍 مامان لبو کوچولو😍 ۳ ماهگی
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مرساناوتودلی💕 مامان مرساناوتودلی💕 هفته سیزدهم بارداری